Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij SLA Utrechtsestraat. Meer weten? Ontdek meer
Wenneke
30 mei 2026 om 20:02
Niet zo best, ongeveer de helft van de Killer Kapsalon die ik normaal gesproken via de Sla Ceintuurbaan bestel, met minder ingredienten leek het wel, en ik moest ook wel heeeeeel erg lang wachten.....
Jop
10 mei 2026 om 19:20
Was top!!
Christin
8 mei 2026 om 20:17
Amazing, flavorful mexican bowl. Thank you!
Tess
7 mei 2026 om 21:16
it was good but they forgot the sauce :(
Nadine
29 mrt 2026 om 20:30
Er zat geen bloemkool terwijl het wel was besteld… dat was wel heel apart en jammer. Verder ook heel weinig hummus… kleine teleurstelling